Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Urgentieverklaring aanvragen

  • carolien/carretje@telfort.nl

    Ik wil een gezin bestaande uit ouders en 3 kinderen helpen aan een urgentieverklaring.Zij wonen al 6 jaar in een 2 kamer woning in Hilversum !!!Ondanks al hun pogingen lukt het ze maar niet een grotere woning te krijgen.Dieptreurig hoe deze familie woont.In de particuliere sektor gaat het niet lukken want ze kunnen max.500 euro missen per maand.Wie weet hoe ik aan zo'n verklaring kan komen of heeft een andere tip?Eigenlijk niet relevant maar het gaat om een erg lieve en nette Koerdische familie met verblijfsvergunning ! Ik hoop dat iemand kan helpen want ik ken en weet de weg in deze ook niet !!!Hartelijk dank alvast.

  • sabeth van altena

    urgentie wordt moeilijk, ben ik zelf ook heel lang mee bezig geweest..

    misschien is woningruil een optie… het is natuurlijk een kleine woning, maar wie weet… advertenties ophangen in supermarkten, op internet en bij de woningbouw kun je gratis je advertentie in de woningruilmap laten stoppen..

    is het ook maar 1 slaapkamer?? dat is inderdaad triest.

  • carolien/carretje@telfort.nl

    Dank voor je reaktie.Ja inderdaad 1 slaapkamer !! Maar het is een goede tip,supermarkten etc. Woningruil heeft de laatste 6 jaar niets gebracht.Nogmaals dank je wel.

  • kasia

    Hoi allemaal,

    ik ben op zoek naar zelfstaandige woonruimte in Hilversum/Bussum/Huizen. Ik ben alleenstaande moeder van een kind. Dringend ben ik op zoek naar een huisje. Weet iemand wat a.u.b. stuur aan mij e-mail,

    met vriendelijke groet,

    Kas

  • Evert

    Een urgentie verklaring dat is geen makkelijke weg ,maar toch . De persoon(en) waar het om gaat kunnen het naar mijn mening het beste als volgt doen . Ga naar de huisarts en leg de woonsituatie aan hem/haar uit ,vraag de huisarts om Maatschappelijk Werk in te schakelen deze weten de weg in deze moeilijke materie en kunnen bemiddelen en zo voort . VEEL SUCCES !!! Evert

  • japie

    “Zij wonen al 6 jaar in een 2 kamer woning in Hilversum !!!”

    Ik snap niet helemaal wat de urgentie is. In Koerdistan woonden ze waarschijnlijk in een tent of hutje zonder verwarming. Dan is een 2-kamerwoning in het Gooi toch een flinke vooruitgang lijkt me.

    Maar ja, als ze wat groter willen wonen zou ik zeggen, ga eens in Oude Pekela kijken.