Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie oh wie?

  • djakarta

    Heb twee kleine honden. Graag zou ik er een derde bij willen. Het hoeft zeker geen pup te zijn…maar een jaar of twee. Moet heel zachtaardig zijn en een kilo of vier , vijf.Mijn hondjes zijn ook heel zachtaardig en een dominante hond is ongewenst, Wil wel weten wie de dierenarts is…en de papieren hebben voor de dierenverzekering proteq. Broodfokkers hoeven niet te reageren want trek U na.

    Het liefste uit Baarn of direkte omgeving.

  • Visje

    waarom breng je niet een bezoek aan het dierenasiel? daar zitten honden zat die een goed tehuis zoeken en de mensen daar kunnen je nog adviseren welke hond je er het beste bij kan nemen….

    Dag!

    Visje…

  • djakarta

    Kleine honden hebben ze niet in de asiels. Ben er al lang geweest, Zo triest om die snoeten te zien,

  • Visje

    Hoi Djakarta,

    jammer dat ze er geen kleine hondjes voor je bij hadden, werl goed dat je er al bent wezen kijken!(tu)

    Sucses met het verder zoeken…..

    Dag!

    Visje…

  • djakarta

    Dag Visje…

    Yorkjes…ofwel kleine hondjes zijn altijd zo weg in een asiel. Ze komen niet eens op de website van de asiels te staan. Wist ik maar iemand in de buurt die er eentje voor me weet. Het zijn zulke schatjes…